Archyvuose tarp visų dokumentų ir popierių dažnai gali būti sudėtinga surasti būtent tai, ko Jums tuo metu reikia. Kaip supaprastinti šį procesą? Jums gali pasitarnauti RFID technologija.
RFID technologijos pagalba Jūsų darbuotojai visada žinos kur kokie dokumentai yra, o jei jie išimti iš saugojimo vietos, kas ir kada juos paėmė, kada grąžino. Be to, archyvuose atliekamą turimų dokumentų inventorizaciją bus galima įgyvendinti daug greičiau ir efektyviau, ji reikalaus mažiau vidinių resursų.
- Taupysite darbuotojų laiko;
- Taupysite įmonės vidinius resursus;
- Efektyviai administruosite archyvo dokumentų apskaitą;
- Užtikrinsite darbo skaidrumą ir informacijos prieinamumą;
RFID žymės yra pritvirtinamos prie dokumentų segtuvų ar prie kiekvieno dokumento individualiai. Išduodant dokumentus iš archyvo ar priimant į jį šios RFID žymės yra nuskaitomos, įvedama visa reikalinga su dokumentu susijusi papildoma informacija ir viskas. Dabar Jūs visada žinosite kur kokie Jūsų dokumentai yra ir kas juos peržiūrėjo.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie tai, kaip mes gali padėti Jums, kreipkitės adresu info@dsprojektai.lt.